Stanislav Wiener

Skutečný dopis skutečného sčítacího komisaře

11. 03. 2011 8:41:00
Dostal se mi do rukou tento email od skutečného komisaře. Jméno a příjmení z pochopitelných důvodů neuvádím. Nejedná se tedy o můj autorský počin, proto tento článek musí zůstat v soukromých. Je to však i přesto velice zajímavé čtení.

Dobrý den,
přihlásil jsem se jako externista pro sčítání lidí, zároveň jsem se
již zúčastnil školení včetně instruktážního filmu, kde nám bylo
ukázáno jak postupovat při předávání tiskopisů atd. Zároveň jsme
byli upozorněni, že na každou domácnost si máme dát cca 15 min. A teď ten problém.

Mám podepsanou smlouvu na 62 hodin, které někdo odhadl na práci s
tím, že mám 95,- Kč/h což činí 5 890,- hrubého. S tím, že každý den
budu v 16 hodin vycházet z pošty s návratem ve 20 hodin. Zatím jsem
dostal na starost cca 480 domácností a další ještě přibudou. Pro výpočet
budu vycházet ze 480 domácností.

Pro vlastní práci, než dorazím na místo, budu čistého času rozdávat
formuláře 3 hodiny, což činí 12 domácností denně. Vy doporučujete

30 domácností. Pak mi ale vychází, že bych formuláře měl rozdávat 40 dní. (POKUD TO MÁM DĚLAT POCTIVĚ).

Když si rozpočítám odměnu za navštívené byty, tak mi vychází 12,-
korun v hrubém na byt, a to pouze když byt navštívím pouze jednou.
Domnívám se , že ten, kdo počítal odměnu, se musel splést a nebo si
měl udělat jednoduchou logistiku. Věřím, že se mi dostane odpovědi, proč
je to tak málo ohodnocené. A kdo zaplatí přesčasy.
Děkuji
Jméno Příjmení

Autor: Stanislav Wiener | karma: 6.49 | přečteno: 1977 ×
Poslední články autora