Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jíta

31. 12. 2007 14:37
sjeta zabka

0 0
možnosti

Jarka

28. 12. 2007 18:47
a co uryvek z pisnicky

pejsku nas co delas zes tak vesel skaces. Nevim sam, rek bych vam... hop a skakal dale.

tento popis jasne ukazuje jedince pod vlivem psychotropni latky (pejsek je zhuleny a bezduvodne se tlemi) a pokud by si na nej posvitila policie, nasli by u nej urcite  mnozstvi marihuany vetsi nez male.

0 0
možnosti

v.i.t.a.n

27. 12. 2007 10:58
...

Prostě senzační pojetí a zpracování, no kdo umí umí hodnocení jen nej.....R^

0 0
možnosti

yuphon

26. 12. 2007 14:46
Děkuji

Opravdu děkuji za rozveselení tohoto středečního odpoledne..článek s nápadem a humorem. Jen tak dál:))

0 0
možnosti

StanislavWiener

26. 12. 2007 1:36
Fakt výživná diskuse

Takovou nepamatuju;-DR^ Díky všem za ni. A pro Midnighta: V Ostravě jsem bohužel nebyl nikdy:-) Ale je vtipný, co jste napsal. Máme stejný myšlenkový pochody

0 0
možnosti

Midnight Knight

25. 12. 2007 21:54
Skvělé počteníčko.:-)

Výborná myšlenka,výborně sepsaná,k tomu snad není co dodat,snad jen,že jsem se bavil od začátku do konce..:-))

Jen bych měl dotaz na autora,jestli náhodou nebyl před časem v Ostravě v jedné nejmenovahé hospodě,kde jsem k všeobecnému veselí myšlenku podobnou,ne však úplně stejnou,nahlas rozváděl u sklenice,kupodivu,nealkoholického nápoje..:-DD

0 0
možnosti

Fall

24. 12. 2007 22:19
Hodnocení článku jako takového

Začnu tím že jsem přihodil Karmu

dále k článku ... Článek má výborný námět, což je podmínka každého článku, tady je to splěné opravdu vyborně, ovšem to spracování... Nejsem žádný češtinář, takže nemůzu vysvětlit co je špatně podle mě, ale když si článek pořádně přečtete... ta návaznost, to všechno, spracovat tento námět by se dalo mnohem líp.

Článek je jako celek opravdu výborný a tu karmu si zasloužil. Děkuji za pobavení a přeji spoustu námětů do vaší hlavičky :) R^

0 0
možnosti

Gyros

27. 12. 2007 13:37
Re: Hodnocení článku jako takového

Takže češtinář? - Spracovat ... ;-D

0 0
možnosti

Líba Čiháková

24. 12. 2007 20:21
Stando,

ja se z tebe pos..u. Počůraná už jsem. Kam ty na ty blbiny chodíš;-D;-D;-D. Díky, že nás bavíšV

0 0
možnosti

mahdi

24. 12. 2007 13:51
Ještě něco ...

Před časem jsem četl rozhovor s nějakou slovenskou etnoložkou sbírající lidovky a ona tam uváděla i výchovnější písničky. Například písničku vysvětlující principy antikoncepční metody - přerušované soulože.

"Nesej mi můj milý na poli len ..." "Sej mi ho můj milý na mezi ..."

0 0
možnosti

Eva

23. 12. 2007 21:51
Vážné opomenutí

Co "vařila myšička kašičku"?? Tomu dala, tomu víc, ....

0 0
možnosti

T.

4. 1. 2008 18:45
Re: Vážné opomenutí

To říkal už p. Suchý v Kytici...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS