Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kpetrk

1. 7. 2009 9:27
Délka lana

Včera jsem si u komisaře vytáhnul otázku Připojení lana a jedna z věcí co jsem mu řek že délka má být 5-6metrů (učil jsem se odtud) ;-D a on na mě nenene,řikam cože :D

On prej 5-6 je maximum,a pak mi teda řek že délka lana má být  2,5 - 6 metrů.!!

0 0
možnosti

daadyy

20. 7. 2009 11:31
Re: Délka lana

Délka lana je ale 1,5 - 6 metrů :)

0 0
možnosti

Mates

26. 11. 2007 12:57
.. sorry Wíno

...tak tenhle článek jsem nepřečet ... ;-)

0 0
možnosti

StanislavWiener

26. 11. 2007 22:26
Re: .. sorry Wíno

Dear Mates, to nevadí. Mám spoustu jiných, zajímavějších článků, které si můžeš přečíst. Myslím, že by se ti mohly líbit. Tak a teď vážně. Dost tý vomáčky, frajere: Milej zlatej, už vím, proč ti v práci říkají Schumacher. Myslím si, že díky stylu tvý jízdy tě benga vychytaj dřív než řekneš švec. Ještě bych jim mohl naprášit, že ti nesvítí to přední levý světlo a chybí ti v autě lékárnička. Podtrženo sečteno: Velmi brzy se může stát, že o ty svý papíry přijdeš, celej řidičák budeš dělat znovu a ještě rááááááád vyhledáš tento link s tak skvělým článkem a já ti řeknu: Klidně čti, Mates. Ani mi nemusíš klikat na karmu;-D:-P

0 0
možnosti

99,5

26. 11. 2007 12:35
"Prosil bych tlumič výfuku."

"Prosím, tady je." "On je dutý?" "No jistě." "A co se do něj lije?"

0 0
možnosti

janpecos

26. 11. 2007 7:56
To se uci v autoskole ?

Zajimalo by me proc se v autoskole uci a snad i zkouseji takove zbytecne detaily o technice. Snad by stacila kontrola svetel, pneumatik a kam se lije benzin ci jine palivo. Vice casu venovat jizdam a predpisum.

0 0
možnosti

petrmalyx

26. 11. 2007 4:35
Pokracovani

Co se tyce hloubky dezenu, spousta zemi EU vyzaduje 2,0mm, kaslete na par usetrenych korun a na tech sjetych pneumatikach nejezdete. Obcas je to docela o hubu, pokud dojde k nehode a nikomu se nic nestane, pak si na vas stejne smlsne pojistovna.

Pri zastaveni na svahu nemusite vzdy podepirat kola, vhodne je natocit volant do krajni polohy, aby kola smerovala nasikmo a pri nahodnem rozjeti se auto okamzite zastavilo treba o obrubnik. Nicmene, klidne je podeprete, pokud chcete.

Pri povolovani sroubu kol se vam muze stat, ze to nepujde, pac to bude "na fest". Pomozte si nasunutim nejake trubky na kriz, ale lepsi je kontrolovat v servisu, jestli to s utahovanim neprehaneji. Snazte se neprekazet provozu.

Pokud se hodlate nechat tahnout na lane a mate hydraulicky posilovac rizeni, bude to makacka, pocitejte s tim. Co je ale nejdulezitejsi, uvedomte si, ze na brzdu budete muset slapnout silou celeho tela, jinak nezabrzdite.

0 0
možnosti

petr stursa

26. 11. 2007 3:52
Par doplnku

Cituji: "když je směs maximálně stlačená >přeskočí jiskra od zapalovací svíčky > a ta zapálí směs > nastává..." Je tam drobna chybka - podivejte se, co je to predstih.

Mozna by stalo za to, zminit i dvoutakty, porad tu jezdi dost trabantu a warbecu... Pokud sahnete na zarovku svetlometu (to byste nemeli), tak ji po namontovani umyjte lihem. Na ABS bacha, na mnoha druzich povrchu spis uskodi...

K povinne vybave vozte jeste nejmin baterku a nejakou FUNKCNI A KVALITNI lekarnicku NAVIC. ta povinna je leda pro policajty.

Nafta nebude levnejsi a neverte, ze motor vic vydrzi. Aby moderni naftak dosahoval kvality starsiho benzinaku, ma spoustu elektronickych serepeticek a ty se pokazi (napriklad starsi typy vahy vzduchu) Stejne jsou na tom moderni preplnovane benzinaky.

Kdyz menite olej, dejte pozor, abyste pouzili ten spravny. Zadreni motoru neni moc velka legrace.

0 0
možnosti
  • Počet článků 507
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3067x
Stanislav Wiener
Jsem autorem nového slabikáře, umělecký malíř, navrhovatel novely zákona, navrhovatel nových českých rekordů, autor absurdního dramatu, autor filmových plakátů, překladatel, odhalovač porna, čtenář, divák...